April 27, 2015

Tak serasi ke atau tak cukup vit?

        Dari semalam da demam. pagi ni gagah bangun gi keje jugak.. aik rajin nye keje??  awal bulan da mc bulan lepas pun mc setiap bulan ad mc. rasa cm tak sedap pulak nak mc jer keje.. baik org tgk kita kat opis sakit dr kita amek mc kn nanti org tak caya pulak. org tua tua ckp kalau kita asyik tak sihat bermakna kita tak serasi ngn tempat tu. betul ke? sebab mmg asyik sakit jee ni.

Datang kawan pulak ckp "kau ni tak cukup vit la weiii" Hihi

April 16, 2015

Walaupun aku tk pernah berhenti berdoa walaupun apa yang dihajati belum tercapai lagi. mungkin ada lagi yang aku tak habis buat lagi..


"Barangsiapa yang bersyukur, Aku akan tambah lagi?
WALLAHU'ALAM. .

April 14, 2015

hukum isteri lari dari rumah

Satu hari tu merajuklah dengan suami dan terus whatspp
"syg tak nak balik rumah lagi"
kemudian memandu dalam keadaan marah walaupun tetap menuju pulang ke rumah. bila sampai cari tempat sembunyi untuk kereta sanggup parking kete jauh jauh semata mata nak sorok kereta, sampai uma sangup lagi duk dalam gelap semata-mata nak dapatkan effect lari rumah dimata suami HAHAHA

balik suami bukak lampu seraya menyapa " kenapa susahkan diri ni semata nak bagitahu syg merajuk dan syg dah "lari". abg syg syg. abg mintak maaf *sambil gosok kepala isteri.....


kalau isteri boleh bersabar, tidak melawan dan terus tunggu di rumah pastilah pahala untuknya amatlah besar :)

April 1, 2015

welcome gst (-,-)

belum pernah lagi tgk hampir 70% rak dalam NSK kosong, berlaga-laga troli di setiap inci ruang dalam NSK, beratur panjang hanya untuk menunggu giliran parking, bersesak-sesak di hari Selasa pada WAKTU BEKERJA, dan berebut troli lepas sekian lama menunggu troli di kumpulkan. serius 1 family bawa sampai 2 troli. humm kalau perbelanjaan setiap bulan adalah 300 percaya tak rata-rata bulan ni akan berbelanjan 3X GANDA??

Dan semua tu berlaku pada 31 march 2015 hari terakhir sebelum semua barangan di GST-kan.. Jangan ckp JANGAN RISAU BUKAN SEMUA BARANG DI GST-KAN KALAU HANYA BEBAS GST TAPI HARGA TETAP? BEBAS GST TAPI TETAP ADA KENAIKKAN DISEBABKAN BARANGAN YANG DIGUNAKAN ADA GST SBG CONTOH PEMBELIAN RUMAH? 


Sym 250 abang..

Jangan x tau moto ni mampu sampai ke perak hehe Dah sampai lepas 3jam hehe Berbekalkan GOPRO atas kepala dapat la ambil sedikit vi...