June 23, 2015

June 3, 2015

lunch vs puasa wanita

Rata-rata wanita bulan ni semua tgh berhempas pulas menggantikan puasa mereka kan? 
      Pagi ni berazam nak puasa walaupun tak bersahur gi selayang mall je lalu lah depan kiosk Coolblog ngn Dailyfresh setakat bunyi mesin blander Coolblog ngn bau waffle jer aku dah tewas. boleh kaki ni terus Q.. beli makan sikit rasa ruginye gi berbuka

Aku beranggapan ni semua kerja syaitan menghasut... kalau dlm bulan Ramadhan tuh boleh kata la dasar diri sendiri syaitan kene ikat ;p

Sym 250 abang..

Jangan x tau moto ni mampu sampai ke perak hehe Dah sampai lepas 3jam hehe Berbekalkan GOPRO atas kepala dapat la ambil sedikit vi...