September 24, 2015

dietdietdiet

Semangat berkobar untuk diet. Yang sering Kali sy tangguh tangguh "esokla" "arghh " esokla"... Dah makan ketupat rendang ayam daging Dan air Manis bergelen gelen kan?
"ESOk mulai in dietnyaaa.. Ayuhh "
Selamat hari raya aidiladha 

7 comments:

  1. so, dah masuk oktober ni, dah mula ke belum dietnya??

    ReplyDelete
  2. kat rumah satu jug buat air lemon..minum time waktu pagi.

    ReplyDelete
  3. biasa la tuh.. selamat berdiet..

    ReplyDelete
  4. Macam mana ada perubahan tak berat badan :D

    ReplyDelete
  5. Macam mana ada perubahan tak berat badan :D

    ReplyDelete
  6. lama oii tak singgah..hehe air detox ke tu? ;p

    ReplyDelete

Repair gelang Pandora putus....

Gelang pandora putus.. apa nak buat??? Pandora kat Malaysia ni x tawar kan service repair tak kira korang nk bayar sekalipun. kalau...