December 15, 2015

hobi apa?

kalau dapat main game aku salam cium nk gi keje pun suami tak perasan huhu geram kan pastu da sampai opis mula la nak msg manja2 pujuk weekkkkk haha aku tak berapa kisah sgt tak ambil hati la orang kata janji suami depan mata heeeee hobi aku? aku pun tak tau main game pun dinner dash je hahahahah

8 comments:

Cabut gigi bongsu

Gigi bongsu sakit dah banyak minggu da. Hari ni gi terus nak cabut. Cabut di klinik gigi kerajaan dalam pulapol... Kene bius 4kali ada ra...