December 15, 2015

hobi apa?

kalau dapat main game aku salam cium nk gi keje pun suami tak perasan huhu geram kan pastu da sampai opis mula la nak msg manja2 pujuk weekkkkk haha aku tak berapa kisah sgt tak ambil hati la orang kata janji suami depan mata heeeee hobi aku? aku pun tak tau main game pun dinner dash je hahahahah

8 comments:

Sym 250 abang..

Jangan x tau moto ni mampu sampai ke perak hehe Dah sampai lepas 3jam hehe Berbekalkan GOPRO atas kepala dapat la ambil sedikit vi...