February 12, 2016

Cuti sekolah jalan tak jem?

Apa kaitan cuti sekolah dengan kesesakan jalan raya? Aku pun tak paham... merasa la aku sehari ni lalu mrr2 15minit je sampai opis.

8 comments:

  1. kalo jem tu sebab ramai yang nak balik kampung kot..huhu

    ReplyDelete
  2. Maybe parents pun ramai ambik cuti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kot. tetiap kali cuti sek parent amek cuti...

      Delete
  3. Hermmm tau xpekan, kalau nak g keje masa cuti skola confirm tumbprint terbaik punya sebab sampai awal..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kn sllu time cuti skola mmg amek kesempatan nk merasa keluar lmbt hehe

      Delete

Sym 250 abang..

Jangan x tau moto ni mampu sampai ke perak hehe Dah sampai lepas 3jam hehe Berbekalkan GOPRO atas kepala dapat la ambil sedikit vi...