March 23, 2016

bila awal awal begitu semangat kemudian semakin pudar pudar dan sampai balik masa menyesal menyesal menyesal kemudian azam semangat balik tu mai.
kadang kadang aku tak tahu tahap kesedaran aku ni sebesar mana.

6 comments:

  1. Semangat apakah? Semangat nak diet ke macam mana ni..kihkih

    ReplyDelete
  2. Semangat apakah? Semangat nak diet ke macam mana ni..kihkih

    ReplyDelete
  3. mcm same je kite.. mule2 je semangat.. dh sampai mase malas.. haha

    ReplyDelete
  4. musykil sungguh.. mohon pencerahan.. hahahaha

    ReplyDelete

Sym 250 abang..

Jangan x tau moto ni mampu sampai ke perak hehe Dah sampai lepas 3jam hehe Berbekalkan GOPRO atas kepala dapat la ambil sedikit vi...